Kräftskiva hos grannen !

    I går kväll blev vi bjudna till grannen på kräftskiva. Hade inte mått så bra igår heller men vi sa att en liten stund då.
Vivan hade 3 av sina barn med respektive, barnbarn, syster o hennes sambo där ochså. Fullt hus.  De hade redan startat när vi kom in, men hjälp vad mat å krällor de va. Ja tänkte synd på så mycke god mat å jag som inte kan äta nått. Provade en smörgås å nån kräfta. Jo de kan gå tänkte jag. Åt till slut 4 krällor 2 mackor, lite kantarellpaj o även brockolipaj. Blev snopen själv att ja kunde ät å att de smaka gott. Hade inte ätit så mycket sen i måndags till middag. VA SÅ UNDERBART GOTT ATT FÅ I SIG MAT.

I natt sen fick jag sitta på toa nästan hela natten. Diarre`.  Smaken i mun är nog lite bättre men långt ifån ÖK.
Ska ringa onken i morn om de fortsätter i magen så här. Ha ju vatt så till o från hela veckan. Smaken kan de nog inte göra så mycket åt, men ska fråga i alla fall ochså om de. Blir ju både matt å trött när man inte kan äta å sen att de bara går rakt igen de lilla som blir. Kramar till alla

Kommentarer
Postat av: vivan

Men fy så tråkigt, när det gick så bra äta...tyckte att det var så kul att det smakade bra när du åt...

Ja, det blev sent inatt...03,00 ramlade Stefan in i bingen hos mig...vi sov i gillestugan...Ungarna fick sova uppe i våra sängar..

Har varit lite avslaget idag...Göran ,Hanna,Erika och Jonas åkte till skogen och plockade svamp...barnen ville inte följa med så e stannade hos mig! Kom hem med massor av svamp...kommer in med lite till er...går det bra???

Kramiz lillmamma!!

2008-09-07 @ 17:09:00
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0