Lite svårt att andas !!

Ska nog ringa vårdcentralen i morgon igen. Ha ätit antibiotika sen i fredags, men är inte nått bättre med hostan. Så fort jag bara funderar på att gå ut och röra på mig så blir jag flåsmätt.
Vill ju för mitt liv inte va sjuk på tisdag när 4e beh. ska bli av. Har en känsla av att den blir uppskjuten nån vecka el. dagar.
Ska i alla fall kolla med Onken i morgon va de säger. Bara de inte ä nått typ vätska i lungorna.

Känner mig någorlunda pigg annars, men blir så orolig när jag inte blir bra när jag äter medicin.

Hör av mig här när jag vet nått mera. Kramar till alla som tittar in hos mig.


Kommentarer
Postat av: Inger Forsberg

Hallo Stina! Forsen här, hoppas du blir bättre till tisdag så din behandling kan göras.Det måste vara väldigt frustrerande när man blir dålig av en massa andra åkommer när det är dax för behandling. Stora Kramar och jag håller tummarna för dig. Forsen

2008-09-18 @ 07:00:51
URL: http://kfasse.blogg.se/
Postat av: christel

Hej Stina. Jag tycker att du ska ringa din onksköterska med en gång, kan tänka mig att du behöver vätskedrivande, cyton e ju känd för att just samla vatten i kroppen o då oxå i lungorna. Om du nu inte skulle få din behandling nästa vecka så misströsta inte, kommer i håg hur besviken jag blev när jag inte fick min sista som var sagt men idag e jag glad, jag hann o återhämta mig så pass så att biverkningarna blev mycke mycket lindrigare sen när jag till slut fick den sista dosen. Glöm nu inte o ringa onken, kanske du behöver en annan sorts antibiotika oxå o onken e ju den som känner till dig bäst nu med behandlingen. Stor kram o krya på dig från christel

2008-09-18 @ 08:57:59
URL: http://kristallens.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Vad trist att hostan inte har blivit bättre och det inte känns bra trots antibiotikan.

Kan tänka mig att du är orolig över att behandlingen eventuellt blir uppskjuten.

Tänker jätte-mycket på dig och hoppas du mår bättre snart.

Stor Kram

2008-09-18 @ 14:37:51
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Åsa Nordh

Hej vännen tänker ofta på dig du ska se att allt går vägen du är en kämpe tusen kramar din vän Åsa

2008-10-04 @ 09:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0