Mår idag !!

Var till vårdcentralen igår förmiddag. Var som jag sa, massor med bakterier i blåsan. Fick piller för de ochså. Ännu mera piller. Har snart ett apotek här hemma.
Känns något lite bättre idag i alla fall. Var uppe på toa i natt och då var de inte bättre. Fick nästan tårar i ögonen när jag försökte klämma ut några droppar. Får se hur de blir frampå dagen. Tabletterna ska jag äta i en vecka. Måtte de hjälpa nu.

Fick ett glädjande telefonsamtal i söndags kväll. Fönsterputsaren ringde att han skulle komma som igår vid halv 5 på em. efter sitt ordinarie jobb. Hade bara att plocka bort alla blommor ur fönstren. Å vad fint de blev. Ska försöka att ta ett rum i taget och byta gardiner nu ochså. T.om. källarfönstren tog han utan att jag behövde fråga. Nu ser vi ut där med. Dessa är nog ett ex antal år sen jag putsa särskillt emellan. De va så görskitiga så han t.om. sa. De här va kul, de syns ju. Jag är inte den enda som inte putsar dom ofta, sa han. De flesta tycker de både är jobbigt och besvärligt. Så sant så sant.

Ha de gott alla. // Stina

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig att det är inte så roligt att behöva ta ytterligare piller.

Och hoppas från mitt hjärta att de nya tar bort de dumma bakterierna i blåsan och glad att det känns något bättre, och hoppas det fortsätter så.



Skönt att fönsterputsaren kommer för fönster är verkligen inte lätt att många gånger putsa själv.

Vet själv hur det är, och dessutom bor jag på nionde våningen, så jag vågar inte.



Ha det så gott du kan.

Stor Kram



2008-09-30 @ 13:42:49
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0