Provtagning !!

I dag 7.45 var jag på vårdcentralen och tog prover inför i morgon.
Ska vara på Onken 10.30 för att träffa DR Karin Söderström. Hon ska nog berätta om de cellgift jag ska ha nu i 3 omgångar. Hoppas nu att mina värden är så bra efter förra veckans förkylning. Att jag kan få giftet i morgon, så de blir slut på detta nån gång.
Om de blir var 3e vecka utan avbrott är de slut första tisdagen i november.

Fick ett så trevligt brev på posten idag. Klassträff hela 9an, vi som slutade 1973. Måsta vara så pigg då att jag kan gå på den. Är ju inte långt att åka, för festen är på en resturang här i staden.
Jag undrar om man känner igen många ? En hel del bor haå runt omkring i sydnärke, men många många har jag inte sett sen vi slutade. Har till den 20 okt. på mig att bestämma om jag kan följa med. Då skall jag ha betalat in för maten. 395 kr, men de kan de va värt för att se oss ungar som växt upp till 50 +. 



Kommentarer
Postat av: Inger Forsberg

HEJ STINA har du tänkt åka på klassträffen det skulle vara rätt roligt faktiskt ska fundera lite till på det Nu håller jag tummarna för dig att det går bra o att du får ditt cellgift som du ska ha o ha det så bra det går.Kram Forsen

2008-09-22 @ 17:52:03
URL: http://kfasse.blogg.se/
Postat av: marina

Hej! jo.. hon och du har rätt men kommer säkerligen inte kunna flytta hemifrån förens jag fått jobb m. fast inkomst och grundlig ekonomi så på de närmaste 2-3 åren så lär jag inte flytta hemifrån.

2008-09-22 @ 18:49:03
URL: http://marinaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kommer att hålla tummarna hårt för att behandlingarna kan påbörjas imorgon så att, som du skriver, det blir slut på detta nån gång.

Hoppas dessa veckor sedan går fort så du sedan kan leva som vanligt och fri från den dumma cancern, som verkligen har ställt till det mycket för dig.



Jag beundrar dig och andra som jag lärt känna, som går igenom dessa behandlingar, men ändå lyckas hålla humöret uppe så bra.

Men naturligtvis det är svåra och jobbiga stunder, och jobbiga biverkningar av behandlingarna.

Du är toppen !



Men vad kul att ha en klassträff.

För några år sedan träffade jag också klasskamrater efter ca. 30 år på en klassträff.

Många hade förändrats väldigt mycket medan jag kände igen andra direkt.

Oj, så roligt och spännande det var.

Håller tummarna för att du är pigg så du kan gå på den.



Stor Kram

2008-09-22 @ 21:44:32
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: vivan

vad kul med klassträff!!!

Klart att du kommer att gå på den....

Det blir kul för dig att se att killarna är flintis....oxå...hö,hö,hö....

jag kollar kissen i morgon..natti natti och sov sött...kramiz...lillmamma!!!

2008-09-22 @ 23:26:36
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0