Hostar feber !

Jag mår inget vidare idag. Hostar å har lite feber. Inte över 38 som tur är men 37.8. Ringde Onken som sa jag skulle avvakta till i morn bitti. Kunde ev Antibiotikan som inte tar kål på baskeluskerna fullt ut.
Tycker nog att de käns lite bättre nu i kväll, men ja ska inte ropa Hej än. Får kolla upp mig ordentligt  innan ja åker till USÖ för ultraljudet på hjärtat i morn fm. Skulle kunna få komma upp på Onken om ja ändå skulle in i morn.

Hoppas hoppas de är bättre med mig nu. Vill ju inte skjuta beh. Vill bli av med allt sånt så jag kan gå vidare.

Skriver mer efter i morgon med besök i Örebro å till vårdcentralen å ta bort stygnen efter inop. av porten för 2 veckor sen.


Kommentarer
Postat av: vivan

Vad skönt det blir när du fått bort agrafferna...och få hjärtat röntgat...

Ha en bra måndag så ses vi till kvällen...Lingan och jag tar en tur till skogen...så ni får nog svampmacka imorgon kväll med..kramiz lillmamma!

2008-09-14 @ 22:19:10
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: christel

Åh Stina jag e för dum...Varje gång jag tittat in till dig så har ett gammalt inlägg, samma varje gång kommit upp o jag har trott att du slutat blogga !!! Jag såg i din mail att du sa att jag kanske sett i din blogg att du e sjuk så nu började jag leta o leta o vips så kom jag rätt, du har ju bloggat hela tiden haha.. Jag o datorer...Hoppas du varit på onken o att du kryar på dig snart. Va rädd om dig stora kramen från christel

2008-09-15 @ 09:43:01
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0