Snoriga Stina !

Oj vad jag är snorig. Ha läst lite på bloggar att de är så nästa över allt i vårt avlånga land. Ringde Onken i förgår om febern. Blev den inte över 38 gr så va de lugnt. 37.9 så de va gränsfall. Vaknade halv 6 igår morse. Kasta mig över termometern. 37.7 Kände mig rätt så pigg, men ja började snart nog nysa som en tok. Gick på sparlåga hela dan. Läste ut en bok. Satt vid TVn. En trist dag.
Tog tempen på kvällen 38. Nej nej. Tog 2 Alvedon, gick o la mig.
I morse när jag vakna. Kasta åter mig över termometern. 37.2 Puh hjälp va skönt. Gick upp, koka kaffe, läste tidningen. Kände mig rätt OK. Har tagit de lugnt idag ochså, så jag hoppas de ger sig med förkylningen nu.

Om jag känner mig som nu i kväll i morgon ska jag väl ta fram Draken o dammsuga av lite. De får räcka.

Har ringt vårdcentralen idag om tid att ta bort agrafferna o stygnen evter inoperationen av porten till på måndag. Blir en halvstressig dag. 10.00 ska ja vara på USÖ på ultraljud av hjärtat inför Herseptinbeh. ja ska till nästa sommar. Sen hem, stressa ner. Till SSK kl. 15.30 o bli befriad från  kråksparkarna på bröst o hals.

 

Kommentarer
Postat av: vivan

ja, det blir stressigt för dig i morgon...du kommer inte att hinna känna efter hur du mår....

Själv har det börjat vänt här med snorningen...bara lite hosta...och det överlever jag,,ha ha...kramiz:) lillmamma

2008-09-11 @ 23:31:57
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Inger Forsberg

Hej Stina har tänkt på dig det är tufft just nu men det kommer att gå bra. Jag har varit med min svägerska under hela hennes cancertid. hon har bröstcancer för andra gången i sitt liv, första gången för 9år sen. Svägerskan Ulla är lika gammal som oss.Stora kramar från Inger(forsen)Forsberg

2008-09-12 @ 07:57:28
URL: http://kfasse.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Inget roligt med denna förkylning som härjar, och jag det är massor av bloggare som är förkylda nu över hela vårt avlånga land.

Man börjar ju fundera om förkylningen smittar via datorn ;-)

Speciellt jobbigt är det ju för dig eftersom du har dessa behandlingar.

Håller tummarna hårt för att febert fortsätter att gå ner snart.

Ha en bra kväll och helg.

Kram

2008-09-12 @ 22:14:06
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0