Varit till Doktorn.

Å va trött jag blir på allt.
Vaknade i natt vid 02.00 ca med en sprängande värk i v.er öra. Upp tog tabletter. Kunde somna om efter ett tag.
Vaknade vid 07.00 tog tempen. Nej den va bra. Alltid något.
Ringde Onken vid halv 9. De att jag fick ringa vårdcentralen om örat. Sakt å gjort. Fick komma 11.45.
Hade en kraftig infektion i örat, sa DR. Kåvepenin i en vecka. Hoppas de hjälper me detta nu så jag blir ok till den 23e när jag ska ny dos av giftet.

Ljust nu skiner solen här. Var ett tag sen jag såg den. Underbart, fast ingen värme. Knappt  11gr. Hösten närmar sig med stormsteg.


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Nämen....vad trist att du fått infektion i örat Vilken otur du har.

Kommer att tänka på dig och hålla tummarna hårt att Kåvepeninet fort tar bort infektionen, så du känner dig starkare till den 23 när du ska fortsätta behandlingarna.

Tänker på dig jätte-mycket.

Här har det också varit en fin dag och solen skinit och en hög och klar luft.

Ja, hösten närmar sig och sommarvärmen är borta nu, och det blir kyligare.

Men hösten kan ju också vara en så underbar tid med alla dess vackra färger.

Hoppas du får sova gott inatt, och önskar dig en bra dag imorgon och helg.

Kram

2008-09-12 @ 22:20:37
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Margaretha

Ja dessa hemska höstförkylningar.....

Jag tycker det hostar och fräser överallt....

Synd att du måste åka på en omgång...du har ju nog med ditt.....

Krya på dig vännen

Margaretha

2008-09-14 @ 17:09:21
URL: http://catfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0