Yes. 4e behandlingen!!



Å vad jag blev glad att jag kunde få behandlingen idag. Ännu ett steg frammåt i behandlingen.
Mår rätt så bra ännu, men får väl se vad det blir med de framöver. Trött förstås när blodvärdet går ner, men de vet jag ju om. Fått en massa mediciner för illamående. Sprutform på Onkenmotagningen, även tabletter. 1 fick jag innan beh. 2st med mig hem att ta i morgon och på torsdag. Primperan att ta vid behov. De hoppas jag att jag slipper ta. Jag vill inte må illa. Skulle va opservant på magen. Kunde bli förstoppad. Nej uff,  tvi de vill jag inte bli igen, så de måste jag hålla koll på.

När jag kom in på salen där jag skulle få min behandling, låg där en ung tjej som straxt var klar med sina påsar. Vi började prata staxt innan jag skulle få mina. Hon var bara 34 år och hade opererat bort sitt ena bröst. Jag blev lite tagen facktiskt, så ung och fått den här skiten. Synd att vi inte hann prata mera. Vi pratade i alla fall om att vi skulle ev. gå på samtalsträffar med andra bröstopererade kvinnor. Första träffen var förra veckan men jag åkte inte då jag va så förkyld. Hon hade inte varit hon heller, men skulle sattsa på nästa gång hon också.

Detta var min dag idag. Skriver mera när jag och om jag orkar framöver i veckan. Kramar till alla som tittar in hos mig.

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Jag har tänkt extra mycket på dig idag, och har väntat med spänning på att få veta hur det gick idag

Och blev så glad när du berättade att det gick bra, och kan tänka mig att du blev lättad över att du kunde få behandlingen idag.

Ett steg framåt i den sista omgången av behandligarna.

Och du kan se ett slut på dessa jobbiga behandlingar och hur härligt det kommer att kännas när de sedan är över och du får känna dig friskt och stark igen.

Men naturligtvis denna del blir jobbig också.

Hoppas från mitt hjärta att du slipper må illa, för det är jätte-jobbigt.

Och hoppas att magen sköter sig också.

Jätte-stora kramar till dig.

2008-09-23 @ 20:18:34
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: vivan

Vad duktig du har varit...nu får vi hålla tummarna att du inte blir illamående och hård i magen...eller den där skitsvampen!!!kramiz;)

2008-09-23 @ 22:28:47
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Witchen

Halloj där bruden med rätt inställning på livet!!

Ser att du kämpar på!! Gammalt uttryck KVINNOR KAN...å jag vet att vi är sega, uthålliga och envisa!!

Du fixar det!!

Sänder dig lite positiva wibbar över webben!!

Hoppas du känner dem!

Kämpa på tjejen du grejar det..

Dalakram

Sophie

2008-09-23 @ 22:41:46
URL: http://witchen.blogg.se/
Postat av: Witchen

Glömde!!

Vackert namn, min dotter heter Stina och min sambos dotter heter också Stina...



Mmmmmm gillar det skarpt hihihi

vinkar

2008-09-23 @ 22:42:56
URL: http://witchen.blogg.se/
Postat av: christel

Hej Stina. Så skönt att du e på bättringsvägen o bra att cyto 4 blev av. Ta nu illamående piller om du behöver, kan hända att man mår lite mer illa av denna sortens cyto. Själv tog jag var 6:te timme för o klara det. Har ju haft dataklydd o har fortfarande men när datorn tillåter det så e jag här..Ett stort GRATTIS i efterskott till dig o hoppas att din dag blev bra. Va rädd om dig o stor kram från christel

2008-09-24 @ 08:48:30
URL: http://kristallens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0