Sista behandlingen?...

Måndag 24 aug. ska jag ha sista behandlingen av Herseptinet är det sakt.
Nu kommer den stora frågan   ÄR JAG FRISK?
De sista dagarna har jag funderat på om jag verkligen är de! Har haft svårt att sova. Har vaknat stup i ett och bara tänkt på den jävla sjukdommen. Ska den komma tillbaka snart eller aldrig. Ingen har ju garantier för att få canser, men jag är ju i ett sämre läge än den som aldrig haft den.

Har ju sakt hela tiden att jag ska ALDRIG tillbaka till Onkologen endast för återbesök och kontroller. Nån canser ska jag aldrig ha igen. Just nu är jag inte så morsk faktiskt, men ja ska göra allt vad jag kan för att få va frisk.

DR sa inför jag startade beh. förra året att dessa tankar skulle kunna uppstå. Trodde inte så mycket på de då, men nu förstår jag de.

Ska försöka uppdatera mig ibland om hur jag mår och vad som händer.
Håll tummarna ni som tittar in här.

Kommentarer
Postat av: vivan

Klart som korvspad att du är frisk!

Den där skitcancern har du gett på käften!

han törs inte komma tillbaka..han skulle bara våga!!

Det är så skönt att se att du mår bra (Tankarna kommer och går) din framtid ser ljus ut!Kramelikramen / Lillmamma!/ reservmatte!!

2009-08-23 @ 20:36:11
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Kan mycket väl tänka mig att denna oro och tankar kommer.

det är ju inte så konstigt...

Ja, jag håller tummarna för dig, och skönt att det är sista behandlingen i morgon.

Hoppas du så småningom kan skjuta bort din oro, och riktigt kunna njuta av att denna svåra tid är över.

Skickar din en stor Kram

2009-08-23 @ 23:04:19
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner igen mig i dina tankar...dina tankar inte konstiga de finns där ...Har själv blivit opererad ett antal gånger och jag är fortfarande med .

En seg tant...men

Det enda råd jag kan ge dig är ....Försök att tänka positivt och se framåt ... försök att njuta av det du har nära dig.

Du ska se det kommer att gå bra... en dag i taget tro mig

Dag läggs på dag och vips så har en hel vecka gått, en hel månad.

En extra stor kram på dig.

Jag tänker på dig.

Kram Ingrid

2009-08-24 @ 23:00:47
Postat av: Kattis

Hallå!

HUr gick undersökningen den 25?? JAg är ju nyfiken.

Stora dotterna hade inga stenar i sin galla men hon har iaf kramper oh det kan man h så hon får äta medicin då.

Ha det gott!

Massa kramar

2009-08-29 @ 11:12:54
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0