Snart på jobbet igen...

Igår var jag på jobbet och hälsade på.
Fick lite rapport om de nya boende som flyttat in sen jag jobbade för ca 8 månader sen. Var inget som jag la på minnet sådär, får se hur allt är på tisdag nästa vecka då jag startar.

Tog en dust med datorn också. Måste ju få igång den tills jag börjar. Lösenordet hade gått ur för länge sedan. Efter mycket om och men så gick det. Fick ringa runt lite för att få hjälp. Inget av vad jag gjorde hjälpte när jag försökte själv enl. de instruktioner som kom upp på skärmen. Fick ett tillfälligt lösenord, o vips så var min sida igång. O va de är fantastiska dessa maskiner.

Tog en titt i mitt skåp där arbetskläderna hänger. Höll på att svimma. Allt var täckt med ett lager av damm. Fy va äckligt. Tog med de mesta hem för att tvätta upp de. Försökte att borsta bort de mesta men såg inte frächt (stavfel ?) ut, så de åkte med hem. Måste ta en städning av själva skåpet inuti också nån dag.

Idag ska jag ringa till Onkologmotagningen för att höra om jag ska ha en korv under armen. Käns som om de har fyltts på med vätska eller nått där den sista tiden. Är så obehagligt att sova på natten, kan inte beskriva hur men så är de. Får se om de vill att jag ska komma in eller om de är nått jag får lära mig leva med.


Må så gott. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig att det förändrats en del på jobbet under de månader du inte jobbat,

nya boenden osv.

Och snart börjar du jobba igen och hoppas det går bra.

Men vad jobbigt med vätska som fyllts på under armen

och kan tänka mig att det gör det svårt att sova på natten.

Hoppas verkligen att det blir bättre.

Kramar





2009-02-26 @ 15:21:12
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: vivan

Klart att du skall ha fräscha kläder när du börjar kneget igen, damma,och putsa upp dem.

det skall bli kul att du börjar jobba igen..då kan vi ju heja på varandra när jag kommer med käk till er!

Kramen!

2009-02-26 @ 19:19:10
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: ingrid

Känns nog bara lite nytt i början, men det kommer du kvickt in i igen. Hoppas det blir bättre med armen eller under armen.

Kram Ingrid

2009-02-27 @ 19:30:57
URL: http://ingridspoturri.blogg.se/
Postat av: Anki Enbom

Hej Stina

härligt att höra att du är på väg till jobbet igen :))

Dammaav kläderna så kör du :)

Söndagskramen

Anki

2009-03-01 @ 17:53:20
URL: http://ankiskatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0