Julen snart över...

Ja ha nu är det dax att natta tomtarna för denna gång. Har börjat att plocka undan julen idag. Stakar och stjärnor får vara kvar över helgen i alla fall.

Herseptinbeh. i måndags gick bra. Inga bekymmer alls. Nästa gång ska jag ha Läkarkontakt, vad de ska säga el. prata om de vet jag inte. Troligtvis är de om den förtsatta behandlingen när den ska va slut osv.

Carina och jag sprang runt på stan, men huvva va kallt de va. Blåste en aning, så de 10 gr som de va kändes som 20.

Har funderingar på att ringa Onken igen i dag el. i morgon. Tycker att de fyller på vätska igen. Konstigt att inte hålrummet växer igen där bröstet setat. Är ju snart 7 månader sen operationen. Hellre att de fylls på  där än att de går ut i armen, så den blir jättesvullen.

I går kväl var jag till jobbet och hälsade på. Träffade inte så många gamla. De hade redan börjat lagt sig för natten när jag kom vid 19 tiden. Träffade i alla fall 2 farbröder som blev jätteglada. De trodde de såg i syner när det var jag som kom. De värmer i mitt hjärta att de tyckte de var roligt att jag kom. Längtar allt lite till dom.

Ha de gott alla. Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Ja, många packar nu ner julen för denna gång.

Skönt att det gick bra med Herseptinbehandlingen i måndags.

Det måste vara jobbigt att det hela tiden fortfarande fylls på med vätska där bröstet varit.

Hoppas det blir bättre med det snart också.

Måste ha varit mysigt att hälsa på jobbet, och att de blev så glada över att träffa dig.

Förstår att du längtar till jobbet.

Ha det så gott

Kram

2009-01-08 @ 20:09:17
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas allt är bra med dig.

JA, här har vi börjat sätta lite krav på ungarna. Dom är tre st. nu och stora och kan gott hjälpa till. Det är ju inte bara 2 av 5 som ska slita för att det ska funka. Så, då satt jag lite krav.

Ha en skön helg!

KRAMISAR

2009-01-10 @ 08:34:59
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: vivan

Ingen fara! 1 glas rött och en alvedon.....Dusch och inlindning i fleespläden sen skinnet....och lets dance....vakna kl 02,00...i säng...vakna kl 6,30...och var pigg igen..toppen!kram lillmamma!

2009-01-10 @ 15:29:54
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Kattis

Godmorgon!

Hoppas du får en fin måndag!

KRAM

2009-01-12 @ 07:33:11
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Oj, det låter inte bra. Hoppas läkaren ringer snart eller redan har ringt.

Ja du, det är alltid nåt, eller hur?

Ha det gott!

KRAM

2009-01-12 @ 11:08:40
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0