USÖ igen...

Idag har jag varit till USÖ och äntligen fått tappa ur vätskan.
Det ringde väll ingen Doktor igår inte. Jag morskade upp mig och ringde idag igen. Sköterskan som svarade gick och sökte han personligen så jag skulle få svar direkt luren. Hon kom åter med ett besked om att kan du vara här kl. 11.00. Ja de kan jag svarade jag. Hade nästan 2 timmar på mig att putsa pälsen och hinna dit in.

Fick vänta ca en halvtimma på Doktorn men de kan ja ha överseende med när han hade hand om jouren idag.
Han fick ut ca 1 dl. Nu käns det så skönt. Jag passade på att fråga varför de börjar nu efter strålningen. De hade han inget bra svar på, men de kunde va såhär i några enstaka fall. Ssk som hjälpte till sa att hon vatt med om ett fall där så lång tid som 2 år efter operationen hade den patienten fått bli tappad också. Var bara jag hörde av mig om det fyllde på sig igen.
Tackar för de, men hoppas jag slipper tänkte jag.

Kära sambon hade linjen till Örebro idag, med att ha matrast där på eftermiddagen. Jag passade på att gå lite i varuhusen innan kl. blev 14.00 då han hade sin rast. Vi träffades på stan och åt mat tillsammans. De händer inte för ofta att vi äter ute, så de va jättetrevligt.

Nu väntar tvättberget.

Må så gått alla. Ha en skön kväll.


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Skönt att du fick en tid på USÖ att tappa ur vätskan och att det gick bra.

Hoppas du slipper ha detta besvär länge till.

Önskar dig också en bra kväll.

Kram

2009-01-13 @ 18:59:35
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Jen

Hej,trevligt med lite utelunch. Kram

2009-01-15 @ 08:54:14
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0