Morrrr...


Morrr. Nu har jag varit till tandläkaren igen. Bara 4 veckor sen sist.
Bet av en tand i fredags. Visserligen är den längst bak, men man vet ju inte när nästa rasar.
Lika bra att fixa till den. Ny krona ska de bli och en massa tusenlappar kan ja tro.
Just nu är jag bedövad halva ansiktet, men de går väl över. Ont brukar de ju bli som attan efter 
i alla fall, men borra utan bedövning  de går ja inte med på.

Kl. 16.30 är det jobb igen. Skönt att slippa börja kl. 14 som jag oftast gör på min heltid. 
Fixar lite mat som jag ska äta när den värsta bedövningen släppt. Fläskkotlett blir de idag.

Tjingeling. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej mammis!!



Du är Askersunds nya tv kändis, hihhihihihih



Kram kram

2009-03-23 @ 22:37:52
Postat av: Ingrid

Tandläkaren är inget kul göra, men ett måste ibland,

men dyrt kapitel.

Hoppas du blev nöjd.

kram Ingrid

2009-03-23 @ 23:09:11
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0