2 behandlingar kvar !!!

Onsd. och Fred. denna vecka 8 o 10 dec. -10 är det sista strålen på idioten.
Läkarkontakt igår på strålen. Han sa att den fortsätter att förminskas i flera månader till efter avslutad strålbeh. De låter ju bra.

Han skulle notera i journalen att jag vill ha igång cellgiftsbeh, så snart det går nu. Konstigt att jag ska kunna be om de. Fattar inget. De ska väl va självskrivet att jag ska träffa onkenläkare för vidare behandling. Ja hoppas de vet vad de gör. Jag ska nog ifrågasätta allt de vill göra med mig. Är en grinkäring just nu käns de som. Tycker att de är dax med beh. så de försvinner i min kropp dessa idioter. Ha varit där tillräckligt nu och ätit upp sig och kanske också förökat sig. NEJ FY.

Fick också reda på att förra cansern var RHE2 positiv. Den här va samma men negativ. Var giftig sort båda. Vad de innebär vista han inte för efterbeh. efter cellgiftet. Det är väl onkenläkare som kan de.

Gubben var hemma på uppehåll i jobbet mellan halv 10 och kvart i 12 idag. Vi åt lite Gul ärtsoppa som jag kokat själv för ett tag sedan och smörgås. La mig och sov middag en stund sedan.
Började putsa koppar som jag har i köket efter de. Ska torka av bänkarna och lägga på lite julduksaktigt. Hade glömt att stryka en duk så de får vara till i kväll när gubben är med när jag ska gå ner i källaren och stryka till den.



Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Så skönt att tumören fortsätter att förminskas och hoppas den försvinner helt snart.

Kan mycket väl förstå att du har bråttom med behandlingarna så du får bort eländet ur kroppen.

Bra att du orkar tjata på läkarna och ifrågasätta.

Skickar dig en jätte-stor Kram

2010-12-08 @ 23:26:53
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Marianne isaksson

Tänker på dej Frasse och håller alla tummarna. jag VET att det går att övervinna eländet.Många Kramar

2010-12-09 @ 20:37:34
Postat av: Ingrid ♥

Skönt att det är sista strålningen...

ha det nu så bra

Kram Ingrid

2010-12-11 @ 19:50:49
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0