Burr. Kallt !!!!

1 Dec. Burr vad kallt det blivit. Minus 22,1 nu kl 05.00   Ska de bli såhär kall vinter då vet ja inte hur jag ska klara mig att få komma ut mer än de jag bara måste, typ USÖ och handra måsten. Vill kunna få lite frisk luft också.

Igår avslutades första delen av strålen. De 10 beh. på hela hjärnan. Idag ska de 5 st börja som skall minska ner idioten eller krympa som de sa. Hoppas den försvinner helt från min kropp nu.

Fick ju öka på kortisonet förra veckan på grund av att jag fick mera kramper (hjärnan svullnar av strålen). Sover nästan ingen ting, kan inte gå på toa och få ur mig de jag äter som inte skall vara kvar. Huden torr som på ett fjällig fisk. Måste gå på Apoteket idag för att köpa nån dundersmörja. Har jag smörjt upp allt jag har här hemma. Irriterad hud så det svider av att bara ha kläder på mig.

Kram Stina

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är en sann kämpe!!! Jäkla biverkningar på allt! Tror du det bli bättre när dom bara strålar ett område i hjärnan? KRAM

2010-12-03 @ 06:17:10
Postat av: Inger Maryissa

Ja, det har verkligen blivit vinter och kallt...

ovanligt för den här tiden på året.

Men som tur är så har vi inte lika kallt här i Stockholm, som ni har det.

22 minusgrader är verkligen mycket !!



Ja, hoppas verkligen från mitt hjärta att dessa behandlingar du nu tvingas genomgå tar bort cancern helt och hållet nu och för alltid.

Känner så för dig att du åter igen ska behöva gå igenom så jobbiga behandlingar och med så jobbiga biverkningar.

Skickar dig en jätte-stor Kram

2010-12-03 @ 22:23:32
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0