Julen närmar sig med stormsteg !!!

16/12
Idag är det ett riktigt pytonväder i den lilla, lilla staden vi Vättern. Blåser och yr snö. Bara 3 gr minus mot 10, 15 förut i veckan, men i blåsten är de ju mycket mera än -3.

Efter vi ätit lunch igår gick vi och vilade en stund innan gubben skulle till jobbet igen. Jag sov nog nån halvtimma, men låg och läste också. Gick upp och kände att nått hänt med både benet och ballansen. Till det bättre förstås. Undrar så om det är strålen på idioten eller om de är nerdragnig på kortisonet. Är nog en kombination.

Har fått sova lite mer nattetid de sista två nättern nu. De tror jag beror på att ja inte är fullt så speedad av kortison. Sovit nästan 6 timar i sträck. Underbart mot 3 i taget förut.

Kände mig så pass pigg igår att jag börjat pynta lite till jul. Älskar tomtar o troll, men i år får de vara med alla tomtar. Ska ställa fram lite av dom, men de andra får sova till nästa jul. SJÄLVKLART att de ska fram då istället.

Kram, kram på er som tittar in.


Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Oj, nu såg jag att du ha skrivit nya inlägg.

Vissa saker tar lite tid med en ny dator jag skaffade, och hur allt funkar



Ja det har varit en hel del busväder den sista tiden,

och det verkar inte bli bättre till jul

och kallt har det blivit även här i Stockholm



Skönt att det känns bättre med benen och balansen och att du fått sova bättre

Håller tummarna för att det fortsätter så



Och vill önska dig en riktigt GOD JUL



Kram

2010-12-23 @ 22:22:02
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0