9/10-10 !!!

Fått tid för magnet o skiktröngen nästa vecka. Inga dagar spikade vet att de ska bli. Kan även bli en resa till Uppsala för provtagning av tumören så de vet va det är för sort.
Kan va spridning av den gamla bröstcansern eller en ny sort. Finns de mer skit i kroppen eller ???

Har gråtit massor i veckan. Undrar om de kan finnas så många kvar, men de fylls ju på hela tiden.

Kommer att skriva här när jag orkar o kan. LIVET ÄR TUFFT NU. Jag känner mig som de gamla jag jobbat med i alla år. Hjälplös. Inte kunna så mycket själv utan måste be om hjälp.

Ett nytt trauma igen för oss gubben och mig. Trodde livet skulle rulla på när vi hade en så fin dag i sommras. Jag blev fru Löfstrand efter 19 år som sambos. Kanske var nån mening med det också.

Kramar Stina

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

kan mycket väl tänka mig att du är mycket ledsen och besviken och gråtit mycket.

Du ha redan gått igenom så mycket och hade ju hoppats att lägga det svåra med bröstcancern bakom dig.

tänker jätte-mycket på dig och skickar dig stora Kramar

2010-10-10 @ 22:05:16
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0