Varför !!!

Har inga ord för min sjukdom. Hittat 2 tumörer till. En i bröstkorgsväggen och en i de andra bröstet. Inte nog med det. Onken ringde igår  22/10 på fm. o sa att jag skulle komma in så snart jag kunde för de ville ha en ny lungröntgen. Trodde jag hade proppar i båda lungorna. Ville kolla upp de igen.

Jo vist så var de. Har inte känt av de med typ tungandning. Var vanligt med de vid tumörsjukdommar. Tar Fragminsprutor själv i magen hemma för de.

Prov skall tas på måndag el. tisdag på tumören i bröstkorgsväggen. Svar på de i slutet av veckan. Då blir de nog tid för operation av bröstet också. Bort med de om jag bara blir frisk.
Hjärnt. vet jag inte vad de skall göra med. Alla svar skulle komma först sas det på de andra.

Nu käns det tufft av bara sjutton. Mycket värre än förra gången. Ska jag fixa detta igen eller ?
Måste. Vill ha många många brölloppsdagar till i livet.




Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Men...så tråkigt de besked du fått om nya tumörer och proppar i lungorna.

Ja man kan verkligen fråga: varför detta ska drabba dig.

Det räcker ju med det du har gått igenom innan.

Kan mycket väl föreställa mig att det känns oerhört tufft nu.

Tänker på dig ofta, men ibland blir ord så fattiga....

och hoppas verkligen att de nya behandlingarna och operationen gör att du snart får vara frisk igen.

Men kan tänka mig det blir åter igen en tuff tid.

Skickar dig massor av styrkekramar och hoppas du känner dem

2010-10-24 @ 16:32:33
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Ingrid ♥

Det var inget roligt besked.

Jag har inga ord .... vissa ska visst drabbas mer än andra.

Hoppas att doktorn ska kunna hjälpa dig så att du blir frisk igen.

Kram Ingrid

2010-10-24 @ 20:21:05
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: Vivan

Bamsekramar till goaste grannen, du vet var jag finns....ett par armars avstånd till styrkekramar <3

2010-10-24 @ 21:55:47
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej stina. Vi tänker på dig både jag och Björn. Kan inte fatta att det slår tillbaka så hårt på dig. Det är inte rättvist mot någon som kämpat och kämpar så hårt som dig. Hoppas läkarna hittar en bra lösning så du frisknar till igen. Du klarar det här stina. Du vet var vi finns. Jag Kommer gärna upp om du vill ha sällskap i bland, om du orkar. En Stor Björnkram från oss. Kram Kram Marina & Björn

2010-10-27 @ 09:09:16
URL: http://marinawellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0